STRONA ARCHIWALNA PROJEKT ZAMKNIĘTY W DNIU 28 LUTEGO 2018 R. AKTUALNE TREŚCI DOSTĘPNE POD ADRESEM WWW.STRAZ.ZARY.PL
|
SPRAWDŹ POCZTĘ
|
MONITORING POŻAROWY W związku z zakończonymi pracami, mającymi na celu ujednolicenie postępowania w zakresie prowadzenia monitoringu pożarowego przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Żarach na terenie powiatu żarskiego, tutejsza Komenda informuje co następuje. Celem prowadzenia spójnego i jednolitego postępowania w zakresie realizacji monitoringu pożarowego wobec: · podmiotów, świadczących usługę transmisji alarmów pożarowych i uszkodzeniowych na rzecz abonentów aplikujących do Komendy Powiatowej PSP w Żarach, · właścicieli, zarządców obiektów wyposażonych w system sygnalizacji pożarów, zostały opracowane stosowne wytyczne w zakresie wymagań organizacyjno-technicznych niezbędnych do uzgadniania przez Komendanta Powiatowego PSP sposobów połączenia systemów sygnalizacji pożarowej z obiektem PSP. Poniżej znajduje się dokumentacja, wzory wniosków (z możliwością pobrania) traktująca całość problemu monitoringu pożarowego począwszy od wystąpienia potencjalnego abonenta do zawarcia umowy z operatorami. Osoba do kontaktu:
bryg. Grzegorz Lisik - tel.: 68 363 07 07. Pliki do pobrania: Zarządzenie nr 5/2013 KP PSP w Żarach
Ramowe wymagania organizacyjno - techniczne
Wniosek o połączenie urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych Wniosek o prowadzenie usługi w zakresie transmisji alarmów pożarowych
|
|